Travel Photos - Rinjani trek (Lombok) part 1

















Toen we afgelopen jaar in Indonesië waren, was één van onze eerste grotere ondernemingen het beklimmen van de Rinjani vulkaan op Lombok. Ik denk dat ik deze ervaring het best met twee woorden kan omschrijven: afzien en onvergetelijk. Afzien was het zeker, want wij waren ten eerste qua kleding totaal niet voorbereid op de ongelooflijke kou die ons 's nachts te wachten stond, maar onvergetelijk omdat ik deze ervaring nooit meer zal vergeten, mede omdat ik zo heb geploeterd, maar ook omdat het zo verschrikkelijk mooi en overweldigend was allemaal.
De bovenstaande foto's zijn gemaakt tijdens het eerste deel van de trip. Veel tijd had ik niet om foto's te maken, want we gingen, of nee, KLOMMEN in een enorm snel tempo super stijl omhoog, haha. 


1 t/m 4. Good morning! 
5. Eén van de eerste beestjes die we onderweg tegen kwamen. 
6. Ingang van het National Park.
7 & 8. Op deze foto's waren we volgens mij net een half uur (v/d 8 of 9 die we in totaal moesten) aan het lopen en iedereen had volgens mij even een momentje van 'waaaarom doe ik dit!?', haha. 
10 & 11. Onze gidsen. Ik heb nog steeds diepe respect voor deze jongens! Zij droegen al onze spullen, al het eten, de pannen, de tenten, de slaapzakken en nog veel meer in deze mandjes aan een bamboestok op hun schouder. En ze liepen ook nog op (kapotte) slippers... Wow!
12. Zoek het aapje! Ik vind het altijd zo geweldig om door de jungle te lopen, al die dieren op de achtergrond te horen en dan de bomen af te speuren om dan vervolgens in de verte de aap achter het geluid te ontdekken. 

1 opmerking:

  1. Wauw, amazing photos! Lijkt me zo vet om meer te zien van Indonesie dan alleen Bali. Ik vind apen trouwens wel eng :P die spot ik liever niet hehe!

    BeantwoordenVerwijderen