Travel photos - The Gili Islands (part 1)



Vanuit Lombok hebben we een bootje gepakt naar één van de drie Gili Eilanden, Gili Air. Dit is het eerste eiland dat je vanaf de kust van Lombok tegenkomt, en ligt qua grootte tussen Gili Trawangan en Gili Meno (kleinst) in. Wij kozen voor Gili Air omdat we geen zin hadden in hele toeristische toestanden (Gili Trawangan), maar wel behoefte hadden aan gezelligheid, en Gili Meno scheen wel heel rustig te zijn.
Gili Air is een paradijsje! Geen verharde wegen, alleen zandweggetjes. Geen auto's, geen scooters, alleen paardenkarretjes... Geweldig! Ik heb die dagen zo genoten dat ik vrij weinig foto's heb gemaakt en bovendien is het ook niet zo verstandig om je dure camera mee naar het strand te nemen als je ook samen wil snorkelen. Als je hier gaat snorkelen kom je trouwens geregeld een zeeschildpad tegen! Wauw! Ik zal binnenkort nog een post maken met tips over Lombok en de Gili eilanden.

Bye bye Lombok!







Uitzicht vanaf de veranda van ons bamboehuisje... Zie je de zee op de achtergrond? 






3 opmerkingen:

  1. Zo mooi die lucht! Komt goed op de foto's over

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg, ik kan niet wachten! Wij gaan over 6 weken richting Java, Lombok en ook de gili eilanden. Ik vraag me af of jullie iets gereserveerd hadden of dat je er eigenlijk altijd wel vanuit kan gaan dat je ergens kan slapen?!:)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen