Travel Photos - Rinjani trek (Lombok) Part 2




De beruchte Rinjani trek... Oh, ik weet nog goed hoe eng ik het vond om langs die gigantische afgronden te lopen en vooral toen het zo mistig werd dat je haast niets meer zag! Op een gegeven moment kwamen we op de plek waar we zouden kamperen, en ik had echt het idee dat ik daar met mijn tentje op 'the edge of the world' stond, haha. Het was zo'n bizarre plek. De foto's van de vulkaan zelf zijn helaas een beetje mislukt, hebben een hele rare kleur gekregen en op het moment dat de mist weg was ben ik blijkbaar straal vergeten foto's te maken! Zonde!

Dit was de basis van waar we die nacht gingen overnachten en dit is ook waar we gegeten hebben. Je ziet daar nog een beetje hoe mistig het was, maar hier was het bijna weggetrokken, waardoor de foto's die daaronder komen gemaakt konden worden. Mazzel!
Uitzicht vanaf de plek waar onze tent stond... Amazing!



Tentenkamp!








3 opmerkingen:

  1. Wow, wat is dat geweldig! En wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotos! Lijkt bijna unreal :P echt bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er zo mooi uit - volgens mij heb je ook geen instagram filter nodig als je er bent.

    BeantwoordenVerwijderen