Travel | Hoi An, Vietnam



Na Halong Bay zijn we via Ninh Binh naar Hoi An gereisd met jawel, alweer zo'n geweldige nachtbus. Toen we hier aankwamen waren we kapot; moe van alle lange nachtreizen en daardoor het gebrek aan slaap. In Hoi An hebben we daarom vooral gechilled en uitgerust. Ons hostel had een zwembad waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt en ook heeft Hoi An een mooi breed strand. De stranden van de kustplaatsen van Vietnam kunnen bij lange na niet tippen aan de eilanden van Thailand en Indonesiƫ, maar het was wel heerlijk om even rustig bij te komen met zon, zee, strand.
Veel foto's heb ik hier dan ook niet gemaakt jammer genoeg, maar toch zijn er nog enkele kiekjes van het strand en mooie palmbomen. Naast een strand heeft Hoi An ook een prachtig centrum, wat opgenomen is op de Werelderfgoedlijst van Unesco. Ook wordt er rond volle maan de 'Hoi An Legendary Night' gehouden. Het hele centrum is dan versierd met lampions en er is muziek en dans. Als je een keer naar Hoi An gaat probeer er dan rond volle maan te zijn om dit feest mee te maken! Omdat ik zelf geen foto's heb van het centrum van Hoi An heb ik twee fotootjes van internet toegevoegd. Voor de rest zijn het allemaal mijn eigen foto's, kijk hieronder mee! 









Source: www.vietnamtravelblog.com
Source: www.talkvietnam.com



4 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend gave foto's!
    ziet er heeeel gaaf uit!
    dat je al zoveel van de wereld heb mogen zien is echt een zege wauw!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel! :D
      Ik ben ook heel dankbaar dat ik al zoveel heb mogen zien!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Ik wil ook heeeel graag naar Vietnam toe :)

    BeantwoordenVerwijderen